GSE אשראי לעסקים

אשראי לוקחים מהגדולים ביותר

חברת‭ ‬גיזה‭ ‬זינגר‭ ‬אבן‭, ‬בשיתוף‭ ‬חברות‭ ‬הביטוח‭ ‬הראל‭ ‬והפניקס‭, ‬חברו‭ ‬יחדיו‭ ‬להביא‭ ‬בשורה‭ ‬לשוק‭ ‬האשראי‭ ‬בישראל‭ .‬יחד‭ ‬הקימו‭ ‬קרן‭ ‬אשראי‭ ‬ייעודית‭ ‬המסייעת‭ ‬לצמיחה‭ ‬ולהתפתחות‭ ‬העסקים‭ ‬הקטנים‭ ‬והבינוניים‭ ‬בישראל‭.‬

למי‭ ‬מסייעת‭ ‬הקרן:

הקרן‭ ‬מעניקה‭ ‬הלוואות‭ ‬לחברות‭ ‬ישראליות‭ ‬פרטיות‭ ‬או‭ ‬ציבוריות‭, ‬ממגוון‭ ‬תחומים‭.‬ החברות‭ ‬כולן‭ ‬בעלות‭ ‬מחזור‭ ‬הכנסות‭ ‬שנתי‭ ‬שבין ‭ ‬ 4 – 100מיליון ₪ ‬ועליהן‭ ‬לעמוד‭ ‬בתנאי‭ ‬הסף‭ ‬של‭ ‬הקרן‭.‬

קרן‭ ‬GSE‭ ‬אשראי‭ ‬לעסקים‭, ‬מציעה‭ ‬אשראי‭ ‬חוץ‭ ‬בנקאי‭ ‬לכל‭ ‬מטרה‭ ‬עסקית‭ ‬בהיקף‭ ‬בין‭ ‬400‭ ‬אלף‭ ‬₪‭ ‬ל-‭ ‬5‭ ‬מיליון‭ ‬₪‭  ‬תוך‭ ‬התאמה‭ ‬מלאה‭ ‬לצרכי‭ ‬העסק‭ ‬ומבלי‭ ‬לתפוס‭ ‬את‭ ‬מסגרת‭ ‬האשראי‭ ‬הבנקאית‭.‬

מעניקים‭ ‬אשראי‭ ‬למגוון‭ ‬רחב‭ ‬של‭ ‬ענפים‭ ‬ולכל‭ ‬מטרה‭:‬

מימון הון חוזר

הרחבת העסק

מימון יבוא

מחזור חוב

מימון רכישת ציוד

שיפור תזרים מזומנים

מימון השכרה או רכישה
של נדל״ן עסקי

מימון מיזוגים
ורכישות

הרחבת מסגרות אשראי

כל היתרונות של GSE אשראי לעסקים:

יודעים לתפור לך חליפת מימון מלאה:
בין אם זה חוב בכיר, מזנין, היברידי, אקוויטי או השילוב בין כולם. החיבור בין מוצרים פיננסיים המוצעים בקרנות גיזה זינגר אבן קפיטל לניסיון של גיזה זינגר אבן בייעוץ לגופים מובילים במשק, מאפשר לנו להעניק ערך מוסף ייחודי במימוש אסטרטגיית צמיחה של פירמות ולתפור חליפות מימוניות מלאות בהתאם לצרכי הפירמה.

כחברה פיננסית ותיקה ומובילה, היה חשוב לנו לחבור לגופים גדולים ומוכרים, וביחד להביא בשורה לשוק האשראי החוץ בנקאי. אנו מעניקים ללקוחותינו את הביטחון הכלכלי לו הם זקוקים: פתרונות מימון מהירים ויצירתיים, לצד השקט הנפשי כי מקורות האשראי הם מחברות הביטוח הגדולות בישראל. העסקים הקטנים והבינוניים בישראל הם המנוע של המשק ודווקא הם נתקלים בלא מעט מכשולים במהלך חייהם, בוודאי בנוגע לנגישות למקורות מימון. המטרה שלנו היא לעזור להם להגשים את יעודם וכפועל יוצא, לעודד את הצמיחה הכלכלית של המשק כולו.

הצוות המוביל:

יחיאל אבן,
שותף מייסד

בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה. מומחה בהכנת תוכניות עסקיות, ייעוץ פיננסי ואסטרטגי, אנליזה והערכות שווי במגוון ענפים וסקטורים. בשנים האחרונות ניהל את הקרן לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה.

בעברו היה טייס, סגן אלוף בחיל האוויר.
בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.

יהודית רוזנברג,
מנכ״לית GSE אשראי לעסקים

בעלת ניסיון של כ- 25 שנה בניתוח וניהול השקעות ואשראי עסקי. בשנים האחרונות משמשת כמנכ״לית חברת ניתוח החוב והמניות המובילה בישראל מקבוצת גיזה זינגר אבן.

בעברה כיהנה כסמנכ"לית השקעות ריאליות בדיסקונט ישראל שוקי הון, אנליסטית בכירה בחברת הדירוג מידרוג וסמנכ"לית שיווק ופיתוח העסקי של מידרוג, וכן כמרצה למקצועות המימון במגוון אוניברסיטאות. בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת תל אביב

אלי גולדברג,
שותף GSE אשראי לעסקים

שותף מייסד של גיזה זינגר אבן. בעל ניסיון של 40 שנה בניתוח חברות, הערכות שווי ומימון. כיהן כ-6 שנים כמנהל משותף בקרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים.

אין לראות באמור לעיל כל התחייבות להענקת הלוואה או העמדת אשראי באמצעות GSE אשראי לעסקים. הצעת הלוואה/אשראי תינתן בכפוף לעמידת הלקוח בתנאי החיתום, עפ"י שיקול הדעת והתנאים שיקבעו על ידי GSE אשראי לעסקים ובכפוף להוראות הדין בלבד. תנאי ההלוואה/האשראי הסופיים יקבעו בהתאם לתנאי העסקה הספציפיים של כל לקוח. אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

דילוג לתוכן